Friday, December 19, 2008

HiSTeRiA MeNgaMuK!!


FiLEm ni mmg bes gak tok d tonton oleh sume..ni salah 1 filem genre horror thriller yg bes kt malaysia ni pas jgn pndng belakang..filem ni mngisahkn 7 org pelajar kt skolah tggi tun teja..seram je skola ni..semak samun btl..xde tukang kebun ke ape..ha2..kutuk je skola ni..ntah pape ntah..kalo korg tgk cite ni korg taw la skola ni cmne..truk btl..de 1 babak tuh tym murni lakonan liyana jasmay nk p mek air ltk dlm cerek mak ai BERKARAT KOTOR gle dinding sink tuh..GELI LA OI..agk2 la..koman2 pn cat la dl..ha3..tp xpe la nmpk cm seram ckit..huhu..diorg 7org ni asl nyer main2 bace mantera kt busut blkg skola tuh..murni yg bace..sbb tuh de d tuduh bunuh kwn2 dye..pas2 mule2 diorg men2 la konon2 junita ni kena sampuk leh jembalang kt busut tuh..las2 bomoh dtg nk slmt dye..smpi 1 skola kecoh mlm tuh..dh la skola gul..mane x nyer..seb bek de uztazah(vanidah imran),adlin(ckgu disiplin) n adi putra(ckgu helmi)..diorg ni la menenangkn bdk2 skola ni..las2 junita tuh men2 je kena sampuk..ish2 sian tok bomoh tuh..


las2 diorg 7org ni kena denda..tggl kt skola tok 3ari..tym tuh las day b4 cuti skola..so tggl la 7org ni je kt skola tuh..SERAM BEB!!ckgu helmi n ustazah yg tgk2 kn diorg ni..pas2 de seorg prefect jg task2 diorg name zeta..zeta ni mule2 xcye de hantu las2 cye gak sbb bdk 7org ni dh kena kn dye..so dye dpt msk grup pink flamingo..hoho..klas g2..pas2 bermula kjadian2 plik happen..mule2 junita yg kena rasuk ni..dye jmpe ckgu helmi dlm bilik dye..dan2 je ckgu helmi ni pn geli2 la ngan junita ni..las2 hamek ko kena bunuh..sbb junita dh kena rasuk ngan jembalang tuh..murni ni plak slalu la kena buli ngan bdk2 len..seb bek de alisa sbb dye sorg je la yg xbuli murni ni..jembalang tuh mrh sbb makanan yg tukang kebun(lakonan kazar) tuh tanam kena kebas..tukang kebun ni la yg bela..SERAM WEH..ni sume junita la p mek..adoi..pas2 mlm tuh dye bg murni suh simpan..

DE 1 babak ni mmg xleh blah tol..ahaha..pe kes plak nk cium2 pompuan..de part LESBIAN plak..adoyai..antre zeta n alisa..hadoyai..seb bek xcium ckit ag nk kena tp cm kena ckit la..hahha..KONTROVERSI PART NI..sorg demi sorg kena bunuh ngan jembalang tuh..ngeri gak la kena bunuh ngan jembalang tuh..

las2 murni sorg je selamat sbb jembalang tuh xbunuh dye..mmg la kn..kate slmt..hehe..bkn la..sbb jembalang tuh de tuan br..xkn dye nk bunuh tuan br dye ni plak kn..

kalo nk ikot rating ak bg 4/5 tok filem ni..sapot la filem mlayu kite..yehaaa...XOXO..

2 comments:

Dyat said...

salam...
hoho aku sangat tidak boleh tengok citer seram atau bunuh-bunuh.

tak elok untuk tumbesaran.
haha...

mr scrumpy said...

oh ye ke..haha..eleh ko..takot kn...bkn xelok tok tumbesran..xde r seram sgt bg ak..kui3..dayat penakot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...