Wednesday, December 02, 2009

insan bernama adik

semalam hari yg sgt indah bagiku
walaupun hanye itew yg membuatkan aku gumbira
hadirmu dalam hidupku
bagaikan 1 hikmah
aku terasa bagaikn sesuatu
dirimu sgt berharga
susah untukku berkata2
insan yg bernama adik
adik yg sgt ceria
adik yg sgt tabah
adik yg membuat aku sedar akan dunia fana ni
adik yg xpatah smgt
adik yg tahu mncari titip2 tok membahagiakn org len
hadirmu dalam hidupku
bagaikan sebuah cahaya
yg menerangi gelap gelita hening malam
hadirmu membuatkan aku rasa ingin d sayangi
ingin di kasihi
pengorbananmu sgt besar adik
adik mengisi jiwa raga abg
terima kasih adik

adik mesti kuat
adik takkan mengalah

abg sentiase d sisi adik
abg sentiase d ati adik



ABG SAYANG ADIK FOREVER
ABG XKAN LUPAKAN ADIK

10 comments:

Masita Md Shah said...

kenapa ni?

-Encik Manis- said...

adik?
hadek-hadek ekr u ols?
hahahahah

izwan khan said...

-ijau-

adik sakit..
hope dye get well soon

izwan khan said...

-primadona69-

adik la cik oii..
adik2 mane plak neh..
senget sungguh kamu neh

sYukCurz said...

adek? ehe

hans said...

adek2 per?

izwan khan said...

-syuk-

ha adek la syuk..
nape..
pk len la tuh..
aku baek taw..
isk2..

izwan khan said...

-hans-

ang agy sorg..
adek2 pe lak ni..
adik la..
btui ni..
xtipoo..
sekeh kang...
ahaha

Wawan Saini said...

thanks abg..
titipkan aku disini

izwan khan said...

-safwan-

welkem..
titipan mesra..
heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...