Tuesday, March 03, 2009

TaG FrOm DinO

1. Anda rasa anda hot?

Hmm..soklan berani mati ni..kalo ak ckp ni org kate ak ni pasan plak..kalo ckp ni eleh ntah pape ntah..2 b honest la ak ase ak hot n spicy + comel..rmai je ckp ak comel..hahaha..msti de yg nk termuntah kn..hak3..

2. Upload gambar kegemaran anda Untuk ruang waktu ini gambar kegemaran adalah:


waaaa...ak suke gmbr ni..ni br mek wikend ri2..tym klas trip p CH..sjuk bangat tym nih..nk2 br pas ujan kn..hhoho..PAS2 DE AG GMBR AK SUKE..NI HA...


ni lak gmbr ak ngan wani n aini..ni sume grup FOOD ENGINEERING ak..tp MALANGNYER OMAR XDE..MANE LA DYE NI P..HOHO..


3. Kenapa anda suka gambar ini?

NAPE SY SUKE GMBR2 NI...SBB DYE BES..MEMORY TERCIPTA..HOHO..2 SUME GMBR KENANGAN..PASNI NTAH BLE AG LEH CMNE..SKRG PN DH LEVEL 3..TGGL SETHN JE TOK KAMI2 BERPISAH...WAAAA SADIS NYER DGR..HEH..

4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?

LAS KALI MKN PIZZA TYM BESDAY PAH YG KE-21..SWEET AJAH..PAH BLNJE..HEH..TQ PAH..XIGT PE HB TP YG PASTI BULAN JANUARI 09..

5. Lagu terakhir kamu dengar?

LAGU TERAKHIR AK DGR TD..DLM KETE..LAGU PE NTAH TJUK DYE..XBPE PASTI..ASE NYER TUNJUKKAN LAH CINTAMU..SHILA OIAM FEAT SAPE NTAH..

6. Apa yang anda buat sekarang selain dari menyelesaikan tag ni?

XDE WATPE..SSH NK WAT 2 KEJE DLM 1 MASE..T XLEH POKUS PLAK JWB TAG NI..HU2..

7. Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?

OH FAMILY2 SANAK SAUDARE PGGL AK "IWAN"..TP KT U NI XBESE PLAK PGGL CM2..HU2..KALO SEDARE YG KCIK2 BELAH BPK AK PGGL "PAK WAN"..HAHA..KALO BELAH MAK AK "IWAN"..YAPPA YAPPA..

8. Tag lagi lima orang.

ISH MLS NYER NK TAG ORG..TP NK GAK..

MASK..AHU...KAKEK..NUK..WANI..

9. Siapa orang nombor satu?

MASK KLASMET AK..PARTNER LAB AK..ORG NOGORI NI..KIRE LEH LA CKP NOGORI NGAN AK..DYE NI BES..MATANG DR USIA DYE..EPY2 JE..TP KDG2 EMO GAK..KALO TGH EMO BEK JGN TEGO DYE..HEHE..JGN MRH MASK..

10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?

HAHA..KAKEK KE..NGAH KAPEL NGAN NONI..HOHO..REVEAL DH..TP SUME DH TAW KN..LAME DH DIORG KAPEL SINCE KT MATRIK AG..EPY2 SLALU..

11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor

MASK--DH GTAW DH KT ATS TUH..BEK JE ORG NYER..

AHU--ORG KCIK2 JE..EPY GO LUCKY..XPENAH AK NMPK AHU NI EMO KE MRH2 ORG KE..XTO LA KN..HU2..STAKAT NI XDE AG LA..HEH..NI BKN BODEK TAW.

KAKEK--NGAH KAPEL NGAN NONI..KDG2 EMO KDG X..SABAHAN..PEKAT CKP NYA..BKN PEKAT LA..BAHSE BAKU..KIRE KAKEK NI PEJUANG BAHSE BAKU LA..SBB DH RMAI X CKP BAHSE BAKU..HAHAHA

NUK--NI MMG LA..LAZY GLE..KEJE SUME LAS MIN..SUKE PONTENG KLAS..KALO SKALI KJUT X BGN MMG X P KLAS LA..ORG MLAKE CM AK..MENCARUT MMG HABIT DYE..HAHA..

WANI--XDE BLOGSPOT..JUZ FS BLOG JEK..HMMM..GEBU ORGNYER...SUKE WAT LAWAK..KETAWA SNDIRI..HAHA..CKP KUAT..PRESENT MANTAP..SUKE GELAK2..KALO DLM KLAS DYE PLING KUAT GELAK..KIRE SORE DYE NI 2KM LEH DGR AG AK ASE..HEH

12. Bagaimana pula dengan orang nombot empat?

ADOI..DH GTAW SUME DH KT ATS...

3. Siapakah orang nombor dua?

BYK TYE TOL LA..ISH22..BACE JE KT ATS TUH..

DAAAAA

4 comments:

mask said...

hahahahaha..lawak laaa komen ko pasal ak..tol2 kalo ak emo bek xyah tegur...nahas nanti..hehehe
tq2 laa kerana dh paham kawan ko sorang nie...hehehehehe

mr scrumpy said...

hahaha..taw xpe..dh phm..dh msk 3thn dh..xkn x phm2 ag ek..ye la2..jnji jwb tag ak..de modal nk update..haha..ari yg bes xde klas BI..hak3..

nuk said...

babi tol...smue negatif tantang aku nih...xpe2 ku terime...haha

mr scrumpy said...

hahaha...eleh..kalo +ve pn..men dota je la dh power dr dl..hak3..yg len byk -ve la..kui3..bgs la ko trime..skali skala kena dgr gak pe org ckp psl ko..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...