Wednesday, November 25, 2009

abes dah

ha igt lagik n3 lpas..

yg mane erk?

ha kn ak list ape plan nk wat tem olidey neh..

1 down..which is training bowling..

walawei lame sgt xmen..buruk padah nyew..

sakit2 badan aku..xpe la sehat bdn ak neh..sehat kew?(prasan doe)

kt umah neh melantak ape saje d dpn mate..(sehat ke doe)

tangan ak besau sebelah..gara2 men bowling..terase kelainan pd diri..len dr yg len..hamek ko!

cm hawau kn..

so lpas neh plan ape plak ek..

td dpt taw mak ak kena p kursus kt PD..

bkn PLANT DESIGN la..aha..

bkn PULAU DUYUNG la..aha

PORT DICKSON jek..name nk omputih..

bantai la labu..

nampak cm menarik kn..(pic hiasan jek)

haruskah ak pegi..1-4 december ini..date sudah dekat..


tp ak ckp td xnk pi..xkn ak sorg2 lak kn..kejadah nye la..buhsan doe..

p/s : sape nk ikot??heeee

tuh la sape suh jd anak tunggal.aha..ak xpinta..kah2..(padahal suke jek)..wAcHa..

br bukak email kedua(byok la email ak)..org penting la katekn..(harus lah perasan ak ni)

tgk2 supervisor ak bg esemen PSM..ades..kesanggupan tok cuti ilang begituh sahje..

THESIS oh THESIS!!due date 5hb JAN..lamekan lagik?byok bodos nk wat

(aha..mntertawakan diri sndiri..hamek ko..hemo hemo)

4 comments:

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Sorry lama sangat tak ziarah blog kamu ni… dah banyak yang entry yang tertinggal nak baca… ape pun kami tetap masih menziarahi blog kamu sebagaai tanda nilai satu persahabatan yang telah lama … sambung kembali persahabatan kembali… dengan respond anda….

hans said...

pasnih fight bowling dgn aku
budget aku hebat jer
haha

Wan SheVa said...

-Afzainizam-

ouh selamat ari raye jugak..
i'll keep in touch wif u

Wan SheVa said...

-hans-

aha..
leh je..
set place n time..
kui2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...