Sunday, November 29, 2009

aku keliru

my post had past 200th entries..
so can celebrate it ha..
where?when?
im totally confused bout dat thingy..
thingy dat i'm gonna talk bout blackout doe!cant xpress
bit difficult to express or explain bout dat thingy
in my life i' never been so confused bout sumtin
myb 1 o 2..
but dis thingy really mess up my mind
dunno how to solve it
dunno wat will happen if i choose the wrong way
wateve it is
i really need sumtin to cheer me up
maybe i need u
maybe i need dat thing
my head juz want to burst out
but speaking of which
owez think +ve
juz let it go
i'm still young
i deserve better
i'm stronger
i ave family
i luv my family
but i didnt talk bout dis thingy to my parents
kind of weird huh
its time for now
chiow

11 comments:

hans said...

ialah
kadang2 malu kan nak cakap dgn keluarga pasal benda2 cam tu

owh,nih entry yg ker 200 ke?
aku baru 199
haha

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Salam kenalan dari kami …ape pun kami tetap akan menziarahi blog kamu sebagai tanda nilai satu persahabatan yang terjalin … dengan respond anda….
Kami amat hargai….. salam sebuah persahabatan….

sYukCurZ said...

ow.. confused ek?
ahahaa

Wan SheVa said...

-hans-

btul2..
settle sndiri sudey..
heh..

eh x la..
ase nye ni ke-203 kut..

Wan SheVa said...

-syuk-

ai syuk..
dh tawu..
syap2 sudah..
ade kena kang...
ahaaa

ye la i folo ur advice tuh..
huk2..

Primadona69 said...

sudah 200 entry kah?
erm..
hebat2..
teruskan usaha nada ye..
;p

Mr Final said...

and i have achieved more than 300 entry last weekk...

walaupon dlm kemalasan dan kelemasan skrang nih utk mengupdate... huhu :D..

keep blogging lit. bro..

Wan SheVa said...

-Primadona69-

baeklah miss..
akan d trus kn sisa idop ini
ala u pn cm dh byk je kn kn kn

Wan SheVa said...

-Mr Final -

haruslah..
ape lagik nk wat kn cuti2 neh..

mmg la abg dh kje kn..
so a bit diff mau hapdate..
rjin2 kn la tgn tuh ye..

tq..keep supporting me..

rAy jR...@...Aliff said...

uitsss...ketengan yg pntg utk mse dpan yg cerah...haha..adehhh..ape daaa yg gua mengarut pgi2 buta ni..hahaha

Wan SheVa said...

-ray-

eh..
asl tenang lak neh..
bkn n3 latest ke..
ray dh nantox tuh..
p tdo..
aha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...